Mooie icons

Het is een tijd geleden dat ik wat heb geschreven.  Het word dus tijd voor een update. 😛 Met o.a. veel tips & tricks.
In de 3 weken heb ik veel gedaan.  Ik ben vooral veel bezig geweest met
het zoeken van een bijpassende iconenset  en  heb de 3 “perfecte”  mobile iconsets gevonden, die erg scherp en scalable zijn. (:

En…. Ik ga ze ook nog delen!! xD

 Lin0 heeft een mooi scherpe omlijning en ik vind m wat minder standaard.

Mocht je een speelser vormgeving hebben/willen dan zijn deze perfect.

 

 

Minicons Pack 1  veel icons aanwezig die toepasbaar zijn. Deze heb ik gevonden via Graphic river,

een super handige website voor stock graphics en mocht je zelf iets willen

bij verdienen kan je hier ook  je eigen graphics plaatsen.

Glypish deze iconenset zijn erg bekend  word vaak  gebruikt wat betreft mobile.  Ze worden  gebruikt in de applicatie, Foursquare, Facebook, Twitter, WordPress etc. Heb ze ook gespot in de Spotify app.

Zelf ben ik ook bezig geweest met verschillende icons maken met een metal achtergrond. Hiervoor heb ik handige tutorials gevonden om een een “brushed metal texture” te krijgen.  Dit was pretty easy met verschillende filters te klaren. xD

http://www.psdgraphics.com/tutorials/metal-texture-photoshop-tutorial/

Plaats een reactie